Όροι Χρήσης

Στην παρακάτω σελίδα μπορείτε να διαβάσετε τους όρους χρήσης του GadgetMart.

Όροι Εξυπηρέτησης Καταστήματος :

  • Η ιστοσελίδα www.gadgetmart.gr αποτελεί ηλεκτρονικό κατάστημα για την πώληση παντός τύπου προϊόντα με γκάμα Online άνω των 20.000 κωδικών  . Οι παρόντες όροι αφορούν την πώληση στην Ελλάδα προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.gadgetmart.gr της εταιρείας με την επωνυμία «KED Services M IKE».Τα στοιχεία της εταιρείας είναι τα ακόλουθα: KED Services M IKE, Ζέας και Ποσειδώνος 20, Μεταμόρφωση. τηλ.: 210 220 2958, e-mail: sales@gadgetmart.gr , ΑΦΜ: 801467503, Αρ. ΓΕΜΗ: 157468502000 . H εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών, των φωτογραφιών (απόδοση χρωμάτων, κλπ) και των τιμών προϊόντων, ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας, χωρίς παράλληλα να δεσμεύεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
  • Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώνοντας τους επισκέπτες με ανάρτηση των νέων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη πραγματοποιήσει.

Κώδικας Δεοντολογίας :

Το διατιθέμενο είδος :

  • Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα gadgetmart.gr, έχουν όλα ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί κανείς να τα βρει ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται μέσα στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και επιλέγοντας αργότερα το όνομα του συγκεκριμένου προϊόντος που τον/την ενδιαφέρει.

Παραγγελία :

  • Η πρόταση του πελάτη αποστέλλεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από την εταιρεία μας. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη. Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από την εταιρεία μας, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από το κατάστημα.
  • Μετά την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από την εταιρεία μας, τόσο ο πελάτης όσο και η εταιρεία μας δεσμεύονται για την αγορά και πώληση αντίστοιχα του συγκεκριμένου προϊόντος στη συγκεκριμένη τιμή αγοράς. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη ότι: Οι αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α. Οι διάφορες προσφορές ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
  • Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους. Σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προσχωρήσετε στην παραγγελία του, να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο210 220 2958, ή με αποστολή e-mail στο: sales@gadgetmart.gr.
  • Κάθε παραγγελία η οποία υποβάλλεται από τον πελάτη είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά αυτόματα δεσμεύει το σύνολο των προϊόντων που έχουν δηλωθεί με βάση την διαθεσιμότητα τους και για 24 ώρες από την στιγμή της υποβολής. Όταν ο χρόνος των 24 ωρών παρέλθει χωρίς να καταστεί δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη στα στοιχεία που έχει δηλώσει ή η πληρωμή το μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας αυτόματα ακυρώνει την εκάστοτε παραγγελία αποδεσμεύοντας άμεσα τα τεμάχια αυτής κάνοντας τα διαθέσιμα εκ νέου προς πώληση. Ακύρωση παραγγελίας Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μέσω e-mail στο: sales@gadgetmart.gr
  • Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, δίνεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε ακύρωση μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι αδύνατη. Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, έλλειψη στοκ κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Τρόποι Πληρωμής :

Η Εταιρεία μας ως διαθέσιμους τρόπους πληρωμής έχει : Πληρωμή με Κάρτα ( μέσω Alphabank ) , Τραπεζική Κατάθεση σε 3 διαφορετικές Τράπεζες καθώς και πληρωμή στον Courier της ACS ( Αντικαταβολή )

για Πληρωμή μέσω Κάρτας :

  • Αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία της προστασίας προσωπικών δεδομένων και της ασφάλειας των συναλλαγών, χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζουμε ταχύτητα και αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα σε εσάς, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε κάθε περίπτωση.
  • Το GadgetMart δεσμεύεται, ότι όλα τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται σε αυτό (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνα, Ηλεκτρονική Διεύθυνση κλπ), καταχωρούνται (με δυνατότητα πρόσβασης) από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους, αυστηρά και μόνο όποτε αυτό απαιτείται, όπως πχ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, ενώ δεν γίνονται αντικείμενο διαχείρισης, κοινοποίησης πρός τρίτους και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς (π.χ. διαφημιστικούς). Εξαιρούνται από αυτό, περιπτώσεις αποφάσεων εισαγγελικών, δικαστικών ή άλλων δημόσιων αρχών.
  • Οι πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών γίνονται με απόλυτη ασφάλεια, καθώς μπορείτε να υποβάλλετε τα στοιχεία και τους κωδικούς ασφαλείας διαμέσου της Τραπέζης AlphaBank η οποία είναι πρωτοπόρος στην υιοθέτηση νέων προτύπων ασφαλείας συναλλαγών στην πληρωμή με κάρτες, όπως το πρωτόκολλο 3DSecure που αποτελεί τη βάση μιας σειράς υπηρεσιών που παρέχονται από τη MasterCard και τη Visa διεθνώς (Verified by Visa & MasterCard SecureCode), προστατεύοντας τα συναλλασσόμενα μέρη και ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα κακόβουλων ενεργειών ή υποκλοπών αξιοποιεί τα εξελιγμένα συστήματα ανίχνευσης και αποτροπής απάτης στις πληρωμές με κάρτες, έχει καθιερώσει την υποχρεωτική χρήση του προτύπου SSL 128 για την ασφαλή μεταφορά δεδομένων.Με αυτό τον τρόπο έχετε τη βεβαιότητα πως τα στοιχεία της κάρτας σας, δεν υποβάλλονται σε εμάς αλλά κατ’ ευθείαν στην Τράπεζα, συνεπώς δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να υποκλαπούν.Για τη δική σας ασφάλεια σας συμβουλεύουμε, όπως όταν συνδέεστε με τη σελίδα της Τραπέζης ή της έναρξης συναλλαγής με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, προσέχετε όπως η σύνδεση όπως σας εμφανίζεται στον περιηγητή σας (browser)ξεκινάει με https://…….. και όχι http://.
  • Οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω Καρτών, υποδηλώνει την πρότερη πλήρη κατανόηση των όρων χρήσης και της λειτουργίας του συστήματος. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των συναλλαγών σας ή άν έχετε κάποιες αμφιβολίες, παρακαλούμε πολύ, πριν την υποβολή της συναλλαγής σας, όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, υποβάλλοντάς μας σχετικά ερωτήματα (μπορείτε επίσης να απευθύνεστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της AlphaBank).
  • Στο χώρο του καταστήματος ΔΕΝ υποστηρίζονται πληρωμές με κάρτες Diners & American Express.
  • Δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση για χρήση Πιστωτικών και Χρεωστικών Καρτών.
 

για Πληρωμή μέσω Τραπεζικής Κατάθεσης :

  • Για την εξόφληση της παραγγελίας σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό επιλέξτε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώσετε  τον αριθμό της παραγγελίας σας.
  • Δικαιούχος : KED Services M IKE
  1. AlphaBank : GR5201402990299002002009094
  2. Πειραιώς :  GR5001720840005084102786855
  3. EuroBank : GR5602601820000850201049301
  • Παρακαλούμε στείλτε μας εντός 24 ωρών την πληρωμή σας στο : orders@gadgetmart.gr.
  • Χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής. Η παραγγελία σας δε θα αποσταλεί μέχρι να γίνει εκκαθάριση του ποσού στο λογαριασμό μας χωρίς να επιβαρυνθούμε οποιαδήποτε έξοδα διατραπεζικής συναλλαγής.
  • Οι ΜΗ πληρωμένες παραγγελίες εντός του χρονικού ορίου ακυρώνονται αυτόματα από το σύστημα . 
 

για Πληρωμή μέσω Αντικαταβολής :

  • Το κόστος Αντικαταβολής για την ACS ανεξαρτήτου ογκομέτρησης είναι 3€ , ενώ για την Box Now δεν είναι ενεργή η υπηρεσία Αντικαταβολής.
  • Aπό 1/1/17 βάσει νόμου, όλες οι συναλλαγές αξίας άνω των 500 ευρώ, πρέπει να πληρώνονται μέσω κάρτας ή τραπεζικού εμβάσματος και ΟΧΙ μετρητά.

Τρόποι Αποστολής :

Το κατάστημα μας καθημερινά προσπαθεί να επιλέγει τους καλύτερους δυνατούς τρόπους αποστολής για τον πελάτη , διασφαλίζοντας ότι η αποστολή θα φτάσει στον προορισμό της άθικτη στην αρχική της συσκευασία όπως ακριβώς φεύγει απο την κεντρική μας αποθήκη. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε σχετικά με την αποστολή σας  , παρακαλούμε όπως έρθεται άμεσα σε επικοινωνία μαζί μας.

για Δέματα Ογκομετρικά έως 2 kg :

Αποστολή με ACS Courier Oγκομετρικά έως 2kg:

 

Αποστολή εντός Αττικής :

4€

Αποστολή εκτός Αττικής :

4€

Δυσπρόσιτες Περιοχές :

5€

Αποστολή με Box Now Oγκομετρικά έως 2kg:

 

Αποστολή εντός Αττικής : 

3€

Αποστολή εκτός Αττικής ( όπου είναι εφικτό ) :

3€

για Δέματα ογκομετρικά άνω των 2 kg :

Αποστολή με ACS Courier Oγκομετρικά άνω των 2kg:

 

Αποστολή εντός Αττικής 4€ συν :

1€ / Kg

Αποστολή εκτός Αττικής 4€ συν :

1€ / Kg

Αποστολή με Box Now Oγκομετρικά άνω των 2kg - 4kg:

 

Αποστολή εντός Αττικής :

3€

Αποστολή εκτός Αττικής ( όπου είναι εφικτό ) :

3€

  • Το κόστος Αντικαταβολής για την ACS ανεξαρτήτου ογκομέτρησης είναι 3€ , ενώ για την Box Now δεν είναι ενεργή η υπηρεσία Αντικαταβολής.
  • Η ACS Courier καθώς και η BoxNow χρεώνει τις υπηρεσίες ταχυμεταφοράς ογκομετρικά βάση του όγκου που πιάνει η αποστολή σας στο μέσο μεταφοράς ή Θυρίδα Locker. 
  • Όλοι οι τιμοκατάλογοι περιέχουν ΦΠΑ.

Γενικές Πληροφορίες :

Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά μέχρι τις 14:30 το απόγευμα ή την επόμενη εργάσιμη μέρα με την συνεργαζόμενη μεταφορική ACS Courier ή Box Now ( βάση όγκου του κουτιού που καταλαμβάνει στην θυρίδα )  εφόσον το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα των προιόντων είναι διαφορετική η εκτέλεση της παραγγελίας σας γίνετε βάση της αναγραφόμενης διαθεσιμότητας στην καρτέλα του εκάστοτε προιόντος στη σελίδα μας .

Ευθύνη Πελάτη :

  • Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή της παραγγελίας του, να ελέγξει την αρτιότητα των προϊόντων που παρήγγειλε και σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη, χτυπημένη, σπασμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά.
  • Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.
  • Σε περίπτωση μη παραλαβής του δέματος εντός 7 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που έφτασε στον προορισμό του, το δέμα επιστρέφει πίσω στο κατάστημα μας. Το κόστος επαναπροώθησης του είναι στα 2.5 ευρώ. Σε περίπτωση που είναι ήδη πληρωμένο ο πελάτης επιβαρύνεται τα 2.5 ευρώ είτε απορρίψει το δέμα είτε όχι.

Εγγύηση Προϊόντων :

Το κατάστημα μας ακολουθεί πιστά τις διαδικασίες περί χρήσης εγγύησης προϊόντος και είναι δίπλα στον πελάτη έχοντας πρωταρχικό στόχο την άριστη εξυπηρέτηση του τόσο κατά την πώληση όσο και σε after sales support.

Γενικές Πληροφορίες :

1. Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.

2. Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.

3. Πριν την παράδοση ενός προϊόντος ή ηλεκτρονικής συσκευής για επισκευή ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως.

4. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος το GadgetMart.gr το αντικαθιστά με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή και διαφορετικού κατασκευαστή. 

5. Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς προς το σημείο τεχνικής υποστήριξης του GadgetMart.gr καθώς και η ενδεχόμενη ασφάλιση των συσκευών είναι επιλογή και ευθύνη του πελάτη. Όσον αφορά την εκ νέου επιστροφή μετά την επισκευή τότε είναι ευθύνη του καταστήματος. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση DOA (DeadOnArrival) όπου σε κάθε περίπτωση το κατάστημα αναλαμβάνει τα μεταφορικά.

6. Σε περιπτώσεις DOA (DeadOnArrival) όπου μια συσκευή είναι ‘’νεκρή’’ ή με οποιονδήποτε τρόπο ελαττωματική κατά την παραλαβή της, τότε το κατάστημα αναλαμβάνει να παραλάβει πίσω το προϊόν για έλεγχο και άμεση αντικατάσταση.

7. Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (π.χ. μπαταρίες, καλώδια κ.τ.λ.)

8. Προβλήματα που προκύπτουν από τη χρήση περιφερειακών μερών τρίτων κατασκευαστών αντί των αυθεντικών (π.χ. φορτιστές, καλώδια, μπαταρίες κτλ) δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση. Επίσης προβλήματα που προέρχονται από μη εξουσιοδοτημένες επεμβάσεις στο λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών συσκευών δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση. Επίσης δεν καλύπτονται προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς (virus).

9. Το GadgetMart.gr δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση συσκευές στις οποίες έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα λειτουργικών συστημάτων ή προγραμμάτων.

10. Το GadgetMart.gr δεν υποχρεούνται να προβεί σε οποιαδήποτε αντικατάσταση υλικού, στα πλαίσια της εγγύησης του προϊόντος και εφόσον ισχύει η εγγύηση αυτών, εάν δεν επιδειχθεί η πρωτότυπη απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του προς αντικατάσταση υλικού.

11. Το GadgetMart.gr δεν υποχρεούται να αποκαταστήσει βλάβες συσκευών και λοιπών υλικών τα οποία δεν έχουν αγορασθεί από το κατάστημα ή συσκευών για τις οποίες έχει παρέλθει ο χρόνος εγγύησης.

12.Σε περίπτωση που η αγορά του προϊόντος δεν έχει γίνει από το κατάστημα GadgetMart.gr ή είναι εκτός εγγύησης, οποιαδήποτε επισκευή/ αντικατάσταση γίνει, πραγματοποιείται με έξοδα του πελάτη.

13.Το GadgetMart.gr δεν ευθύνεται για την εγκατάσταση, παραμετροποίηση, αποκατάσταση καθώς και τις παρενέργειες οποιονδήποτε προγραμμάτων δεν εμπορεύεται. 

14. Το GadgetMart.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών ζημιών και δεν φέρει ευθύνη για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.

Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από τo GadgetMart.gr άτομο.

2. Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών.

3. Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση .

4. Όταν ο αριθμός κατασκευής ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, αφαιρεθεί ή καταστραφεί.

5. Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον.

6. Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματά (π.χ. ιούς, προγράμματα over clocking) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.

7. Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.

8. Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για ζημία που προκλήθηκε από λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση.

9. Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για Προϊόντα Τρίτων, Λογισμικό και Υλικό Αναβάθμισης.

Ελλαττωματικά Προιόντα :

Σε περίπτωση που προμηθευτείτε ελαττωματική συσκευή, η αντικατάστασή της είναι εφικτή εντός των 5 πρώτων εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς, μόνο σε περίπτωση που η συσκευή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας και βάσει των παρακάτω προϋποθέσεων:

  • 1. Σε περίπτωση που κάποια συσκευή που αποκτήσατε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματική εξ'αρχής, ισχύει η διαδικασία DOA / DAP.
    - Η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος.
    - Η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) αναφέρεται στην περίπτωση που η συσκευή σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 5 εργάσιμων ημερών.
  • 2. Η διαδικασία DOA / DAP είναι τυποποιημένη, και τηρείται για όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει επιλεκτική εξαίρεση της διαδικασίας DOA / DAP.
  • 3. Τις αποφάσεις σχετικά με το εάν κάποια συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση DOA / DAP, λαμβάνονται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε κατασκευαστή στην Ελλάδα. Σε καμία περίπτωση η διαδικασία DOA / DAP δεν αναγνωρίζεται εάν δεν υπάρξει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση από το τεχνικό τμήμα του επίσημου κατασκευαστή. Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο της εκάστοτε συσκευής, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου.
  • 4. Η εταιρεία μας σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο ελαττωματικό προϊόν ή επιστρέφει χρήματα, εάν δεν έχει προηγηθεί έλεγχος και αντίστοιχη έγγραφη επίσημη επιβεβαίωση του επίσημου κατασκευαστή, ότι βρίσκεται σε ισχύ το DOA / DAP.

    5. Δεν μπορεί να αποσταλεί κάποια συσκευή στον επίσημο κατασκευαστή για την έναρξη της διαδικασίας DOA / DAP, εάν δεν συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενά της (μπαταρία, φορτιστής, βιβλιαράκι, ακουστικά κλπ) στο κουτί της καθώς και το νόμιμο και πρωτότυπο παραστατικό που συνόδευε την αποστολή σας.

  • Εφόσον το τεχνικό τμήμα του κατασκευαστή / προμηθευτή διαπιστώσει ότι η βλάβη της συσκευής οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, το κατάστημά μας προχωράει σε αντικατάσταση του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση που κάποια συσκευή παρουσιάσει ελάττωμα το οποίο διορθώθηκε με επανεγκατάσταση / αναβάθμιση λογισμικού ή με αντικατάσταση μπαταρίας, τότε δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αντικατάσταση.
  • Τα προϊόντα της Apple δεν υποστηρίζουν την διαδικασία DOA / DAP και σε περίπτωση που χρειαστεί να αντικατασταθεί μια συσκευή, η αντικατάσταση θα πραγματοποιηθεί από την αντιπροσωπεία τους.
  • Σε περίπτωση που η βλάβη δεν καλύπτεται από την εγγύησή της κατασκευάστριας εταιρείας λόγω κακής χρήσης, πτώσης, ατυχήματος κλπ, τα μεταφορικά έξοδα και το οποιοδήποτε κόστος ελέγχου της συσκευής από το service τα επιβαρύνεται ο πελάτης.
  • Ο Ελάχιστος χρόνος που χρειάζεται το κατάστημα μας για την διαμεσολάβηση χρήσης εγγύησης δίνατε να ξεπεράσει τις 14 εργάσιμες ημέρες , και οφείλετε 100% στην δικαιοδοσία του επίσημου Service / Προμηθευτή η Κατασκευαστή. 

Άμεση Επικοινωνία :

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας σας παραθέτουμε ορισμένους από τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές και τα στοιχεία των επίσημων επισκευαστικών τους κέντρων στην περίπτωση που δεν θέλετε να περιμένετε την διαμεσολάβηση του καταστήματος μας για την χρήση εγγύησης.

Apple
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: Info Quest Technologies
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2119991940
Website: https://appleservice.infoquest.gr/

Samsung
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: Smartec Α.Ε.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2105820000
Website: https://smartec.gr/
Περισσότερα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα Samsung: https://www.samsung.com/gr/support/service-center/

Xiaomi
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: Info Quest Technologies
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2119991590
Website: https://www.mistore-greece.gr/Special-Pages/support/Pick-up-and-Return.aspx
Για συσκευές κινητών Xiaomi που πρέπει να αποσταλούν για service, θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα στον παραπάνω σύνδεσμο.

Huawei / Honor
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: HUAWEI Customer Service Center Athens
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2170007575
Website: https://consumer.huawei.com/gr/support/service-center/

Motorola / LG / Lenovo / ZTE
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: Procordia Mobile Communications
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2107777076
Website: https://www.procordia.gr/

Realme
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: Smart4all Technologies
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2109901342
Website: https://smart4all.com.gr/

OPPO
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: Smartec Α.Ε.
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2105820000
Website: https://smartec.gr/

Nokia
H Nokia αναλαμβάνει την αποστολή από και προς εσάς δωρεάν μέσω της επίσημης φόρμας στην ιστοσελίδα nokia.com
Φόρμα για αποστολή Nokia τηλεφώνου προς το service: https://nokia.ebuilder.com/en_GR/repair
Η φόρμα πρέπει να συμπληρωθεί στα Αγγλικά.

OnePlus
H OnePlus αναλαμβάνει την αποστολή από και προς εσάς δωρεάν μέσω της επίσημης φόρμας στην ιστοσελίδα oneplus.com
Φόρμα για αποστολή OnePlus τηλεφώνου προς το service: https://www.oneplus.com/gr/support/repair
Η φόρμα πρέπει να συμπληρωθεί στα Αγγλικά.

Karcher
Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο: Kärcher Center Kaloterakis
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2104617070
Website: http://www.karcher-center-kaloterakis.gr/

AMD
H AMD αναλαμβάνει την αποστολή από και προς εσάς δωρεάν μέσω της επίσημης φόρμας στην ιστοσελίδα amd.com
Φόρμα για αποστολή AMD επεξεργαστή προς το service: https://www.amd.com/en/registration/warranty-services-portal.html
Η φόρμα πρέπει να συμπληρωθεί στα Αγγλικά.

Intel
H Intel αναλαμβάνει την αποστολή από και προς εσάς δωρεάν μέσω της επίσημης φόρμας στην ιστοσελίδα intel.com
Φόρμα για αποστολή Intel επεξεργαστή προς το service: https://supporttickets.intel.com/s/warrantyinfo?language=en_US
Η φόρμα πρέπει να συμπληρωθεί στα Αγγλικά.

Για λοιπά hardware υπολογιστή (κάρτες γραφικών, μητρικές κάρτες, δίσκοι, μνήμες κλπ) μπορείτε:

1. Επικοινωνία με την εκάστοτε εταιρεία στο τμήμα RMA μέσω των επίσημων ιστοσελίδων τους και αποστολή του προβληματικού προϊόντος από εσάς προς αυτούς απευθείας (B2C μοντέλο). 
2. Αποστολή του ελαττωματικού προϊόντος σε εμάς και προώθησή του στον προμηθευτή μας για διευθέτηση της επικοινωνίας με το εκάστοτε τμήμα service. Καθυστέρηση αυτής της διαδικασίας άνω των 14 εργάσιμων ημερών.

Όλα τα ηλεκτρικά εργαλεία όλων των κατασκευαστών θα πρέπει να επιστραφούν στο κατάστημά μας για την 2ετή εγγύησή τους. (Καθυστέρηση άνω του μήνα)

Πολιτική Επιστροφών :

Ως πελάτης έχετε προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε, αν έχετε κάνει αγορές εξ αποστάσεως, χωρίς να αναφέρετε τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη αποστολής του προϊόντος. To κατάστημα GadgetMart.gr οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποίαν ενημερώθηκε από τον καταναλωτή ότι αυτός υπαναχωρεί.

Προϋποθέσεις Υπαναχώρησης :

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι:

  • Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
  • Όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
  • Ακόμη, για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους
  • Να μην έχει γίνει αγορά με την επιλογή τιμολογίου καθώς η υπαναχώρηση δεν είναι εφικτή.

Για την αγορά οποιονδήποτε προϊόντων από το κατάστημα μας ο πελάτης υποχρεούται πρώτα να λάβει γνώση των όρων των παραπάνω και να δηλώσει ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της.

Για να προχωρήσετε σε επιστροφή ή υπαναχώρηση της παραγγελίας σας παρακαλώ πατήστε εδώ .

Χρειάζεστε Βοήθεια ;

  • 210 220 2958
  • sales@gadgetmart.gr

Ακολουθείτε μας :